Szybka pobudka w zimne poranki

0
353

Szybka pobudka – najlepsze sposoby

  • Ustaw dwa budziki z różnicą 5-10 minut i połóż je z dala od łóżka.
  • Przygotuj wieczorem ubrania na dzień następny i połóż je w ciepłym miejscu, np. przy kaloryferze.
  • Kolacje zjedz wcześnie – poranny głód jest dobrym motywatorem do wstania.
  • Po wstaniu przemyj twarz zimną wodą lub weź chłodny prysznic.
  • Odsłoń zasłony/włącz światło – mózg przestanie produkować melatoninę, która obniża ciśnienie.
  • Nie wstawaj „na ostatnią chwilę”.
  • Ustal codzienne, poranne rytuały.
  • Wypij szklankę zimnej wody mineralnej z miodem i cytryną – doda Ci to energii i obudzi Twój metabolizm.
  • Stań przy otwartym lub uchylonym oknie – dotleń organizm.
  • Przeciągnij się, zrób kilka skłonów – pobudź krążenie krwi.
  • Zjedz wartościowe śniadanie, najlepiej z produktów pełnoziarnistych, bogatych w błonnik i węglowodany – pobudzisz metabolizm, dodasz sobie energii, obudzisz swój mózg.
  • Po śniadaniu możesz zjeść coś słodkiego – ciastko lub kawałek czekolady, jeśli to wprowadzi Cię w dobry nastrój możesz to zrobić bez wyrzutów sumienia – tę porcję kalorii łatwo spalisz w ciągu dnia.
  • Przed wyjściem z domu zadbaj o to by było Ci ciepło, zadbaj też o ochronę swojej skóry, włosów i paznokci.
  • Nastaw się pozytywnie do nadchodzącego dnia.

Źródło zdjęcia: shewhoeats.blogspot.com via I n è s on Pinterest

reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here