Aerobik – ćwiczenia relaksujące

0
350

Aerobik - ćwiczenia relaksujące

Celem ćwiczeń relaksujących jest osiągnięcie stanu psychicznego i fizycznego odprężenia.

Ćwiczenia relaksujące są równie ważne po jak rozgrzewka przed intensywnym treningiem. Zmniejszają szansę wystąpienia zakwasów po treningu, redukują napięcia mięśniowe spowodowanym długotrwałym przebywaniem w jednej pozycji (np: przed komputerem), poprawiają pracę jelit oraz redukują stres.

Ćwiczenia relaksujące 1

Pełny zestaw ćwiczeń relaksujących składa się z 1 i 2 części o łącznym czasie 15 minut.

Ćwiczenia relaksujące 2

Częstotliwość ćwiczeń

6-7 razy w tygodniu to optymalne natężenie ćwiczeń. Trzymaj się przyjętego harmonogramu!

Jeśli danego dnia nie masz ochoty na ćwiczenia lub po prostu nie chce Ci się, postaraj się zmusić by wykonać przynajmniej 1 ćwiczenie. Zwykle potem przychodzi ochota na następne Unikaj przerw trwających więcej niż jeden dzień. Im dłuższa przerwa tym potem trudniej wrócić do codziennych ćwiczeń.

Więcej ćwiczeń znajdziesz w dziale fitness (video).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ